Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

Δημόσια διαβούλευση για το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Σ.Β.Α.Κ.)


   Δημόσια διαβούλευση για το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Σ.Β.Α.Κ.) προκάλεσε ο Δήμος μας την Τρίτη στις 11:00' π.μ.
   Τι να συζητήσει κανείς και πόσες 10δες προτάσεις έχεις να κάνεις για την ανάπλαση της κινητικότητας σε ένα δήμο που τίποτα δεν σχεδιάστηκε για την οδική εξυπηρέτηση των δημοτών μεταξύ των οικισμών του δήμου, παρά μόνο για την μετακίνηση από και προς το αστικό κέντρο, την Θεσσαλονίκη. Και λογικό θα μου πείτε γιατί όταν σχεδιάστηκε υπήρχαν οι αυτόνομες κοινότητες και το σκεπτικό μετακίνησης ήταν στο αστικό κέντρο.
  • Πριν πολλά χρόνια που σχεδιάστηκε το αστικό δίκτυο κανείς δεν θα σκεφτόταν την ανάγκη ποδηλατοδρόμων (είτε αυτόνομων είτε παράλληλα στον δρόμο).
  • Πριν πολλά χρόνια δεν υπήρχε η ανάγκη για πεζόδρομους, τώρα τα χωριά μας αστικοποιούνται και η αναγκαιότητα για δημόσιος λειτουργικός χώρος περιπάτου και αναψυχής γίνεται αναγκαιότητα.
  • Η αστική συγκοινωνία απαιτεί άμεσα επανασχεδιασμό! Η ακτινωτή συγκοινωνία από και προς Θεσσαλονίκη δεν είναι πάντα εξυπηρετική. Πρέπει να υπάρξει περιμετρική Δημοτική συγκοινωνία (και στις 2 κατευθύνσεις) ώστε να μπορεί να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι δημότες.
  • Ο επανασχεδιασμός των πεζόδρομων ώστε να είναι λειτουργικοί και σύγχρονοι.
  • Ο ποταμός Αξιός με απίστευτη φυσική ομορφιά παραμένει εδώ και πολλά χρόνια απροσπέλαστος ακόμα και με αυτοκίνητο. Παντελής έλλειψη πεζοδρόμων, ποδηλατοδρόμων και σταθμών ορνιθοπαρατήρησης, χώρων αναψυχής, και σύνδεσης του φυσικού κάλους με την κοινωνία του δήμου.
  • Δρόμοι διασύνδεσης μεταξύ των χωριών που θα βοηθούσαν την μεταξύ τους κινητικότητα όπως:

  1. Παρθένιο – Βαλτοχώρι ~4Km ασφαλτόστρωσης (θα βοηθούσε την μετακίνηση των κατοίκων Αδένδρου και Παρθενίου προς Θεσσαλονίκη ή Άγιο Αθανάσιο.
  2. Διασταύρωση Βαλκάν Εξπόρτ προς ΒΙΠΕΘ (Μία γέφυρα και μερικά μέτρα δρόμος μπαίνουμε στην ΒΙΠΕΘ)

  • Επικίνδυνες διασταυρώσεις που με μικρές παρεμβάσεις μπορούμε να ελαχιστοποιήσουμε τον κίνδυνο.

  1. Διασταύρωση Ελεούσας & Βαλτοχωρίου μπορούν να γίνουν μία (με ασφαλτόστρωση 700 μέτρα δρόμου) και προσθήκη φαναριών κυκλοφορίας στην διασταύρωση Βαλτοχωρίου που να εξυπηρετεί και την Ελεούσα.
  2. Πεζογέφυρα ή υπόγεια πεζοδιάβαση ή φανάρια κυκλοφορίας στην Κάτω Γέφυρα.
  3. Κυκλικός κόμβος στο τρίγωνο της Γέφυρας προς Άγ. Αθανάσιο και Βαθύλακο.
  4. Κυκλικός κόμβος στην είσοδο Βαθυλλάκου.
  5. Κυκλικός κόμβος στην είσοδο Προχώματος – Κουφαλίων.
  6. Κυκλικός κόμβος στην είσοδο Καστανά.
  7. Κυκλικός κόμβος στην είσοδο Ακροποτάμου.
  8. Κυκλικοί κόμβοι σε πολλές ακόμα περιπτώσεις δευτερεύουσας επικινδυνότητας.

  • Παρακάμψεις κοινοτήτων με περιφερειακούς οδούς όπως της Χαλκηδόνας (Σχεδιασμένος εδώ και χρόνια) και των Κουφαλίων που από τότε που σχεδιάστηκε δεν χρησιμοποιήθηκε ως οφείλει.

 Οι προτάσεις μου αποστάλησαν με επιστολή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου