Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ

   Ευχαριστώ όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους και την στήριξή τους και με εμπιστεύτηκαν να τους εκπροσωπήσω στο δημοτικό συμβούλιο.
   Μια σχέση εμπιστοσύνης που καλλιεργήθηκε χρόνια πολλά που από έφηβος ακόμα το ενδιαφέρον μου για τα κοινά ήταν έντονο, μετέχοντας ενεργά σε συλλόγους, φορείς και όπου η κοινωνία το απαιτούσε.
   Μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων, ανακοινώνω και επίσημα πλέον ότι εκλέχθηκα ως δημοτικός σύμβουλος του δήμου Χαλκηδόνος με τους ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ, την παράταξη που δημιουργήσαμε με όραμα, σχέδιο και πρόγραμμα για το μέλλον του δήμου μας, χωρίς όμως να καταφέρουμε να πείσουμε την κοινωνία για τις αγνές προθέσεις μας και τις ικανότητές μας, το ποσοστό του 7,9% θεωρείται απογοητευτικό και από μόνο του μας κατατάσσει στην ελάσσονα αντιπολίτευση.

   Θέλω να δηλώσω ότι η μάχη για τα προβλήματα του τόπου δεν ολοκληρώνεται με μια νίκη σε εκλογική αναμέτρηση, ολοκληρώνεται στον απολογισμό του έργου σου στο τέλος της τετραετίας απ’ όποια θέση κι αν βρίσκεσαι.

   Θα ‘θελα επίσης να ευχαριστήσω όλους τους συνυποψηφίους μου που έμαθα πολλά χρήσιμα και ενδιαφέροντα πράγματα που θα μου είναι εφόδια στην νέα μου θητεία.
   Τελευταία αφήνω την αγάπη μου και ένα τεράστιο ευχαριστώ στην οικογένειά μου που από την πρώτη μέρα που πήρα την απόφαση να μετέχω στις εκλογές με στήριξε και ήταν πάντα δίπλα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου